00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

Reviews for "Tau'ri : Bedrock"

Alright

I actually quite enjoyed this, but I think a jump button would make it better.

Blah

this game was kinda cool the music sucked because there was only one song the physics were great but i hated the underwater movement it was too slow... the graphics need a little upgrade it looks like shit, the story was dumb(Saving a rock mothers baby? WTF?)

lol

super easy for me, the rock got stuck inside the guy and i soared through the game.

Ummmm...

It's a cute little game. The simplicity is relaxing. But - the rock is difficult to control and the task of simply pushing it along with no other way to control it is frustrating. I didn't get very far because while trying to push the rock up a hill, it fell through the ground. The game then froze entirely and I had to close my browser. Has potential to be a decent game.

nice

idk if the glitch i found was supposed to be there where you get the rock to a certain place above you and it goes into you if you move it will stay in you.................well anyway idk why i typed that lol i like the physics i love the game if you ever make another you should make achievements........ the music is annoying tho