00:00
00:00

Reviews for "Mount Newground"

I don't even need to review

Very, very nice. I don't even need to preach how good it is.

Mainly I just need to log in, cuz java won't work, sorry.

SirNightOwl responds:

I'm taking that as a compliment :D

Boom Baby!!!

this RULES! i love it! that aside, what the HELL does "rofl" mean?

SirNightOwl responds:

Roll on Floor Laughing = rofl
Thanks for the great review :)

loved the music

Yeah, srry, thats all

SirNightOwl responds:

Fair enough ;)

Too many horrible pieces, a few good ones.

Like 75% of them were made in MS Paint out of stick figures. What's with that? Even though it required no art, I also liked the Dora one.

SirNightOwl responds:

It was no where near 75% and besides I won't keep repeating myself, everyone with any skill level could be part!

Sweet!

It was good!
Some were really god while others were crappy stick figures lol
There should be more art things like this out here!
The dora one was funny

& Whoever said that was a series page, it really isn't it's a Collection page, there's a diffrence! lMAO XD

SirNightOwl responds:

That's what we love to hear!