00:00
00:00

Reviews for "A Retarded Movie"

That was the best!

That movie is really the best, i haven't seen anything that funny in a long time! Also cool graphics!

AWSOME!!!

Great flash man i give you a 9 very funny.This made laugh so hard :).A+ flash.Soooo.....MAKE A RETARDED MOVIE 2!!!!!!!!

This will be on the front page I will bet my use less life on it.

awesomeness

randominnizationness, <---- not a word

but still it covers this and its fuckin sweet.
good job man the japanese part was mean
but i was still overwhelmed with hilarity

IQ DROPING=FUN TIME

HILARIOUS!

COMPLETLEY HILARIOUS! THE RANDOMNESS OWNS ALL! HAHAHAHA!
KEEP IT UP!

WTF

This is great shit. I could get high on it.

Okay, okay. Now for my serious comments:

Personally, it is my prefference to have a Flash movie that has a story to it. Randomness is well...randomness. It is like...not nearly as interesting as a good story, because...meh. You probably know what I'm talking about.

Evidently, you did have a decent sense of humor in this Flash. I commend you for making me smile with this crap. The main reason that I was please by it was because in the process, it was actually decently animated.

I can't refuse anything that is decently animated...for some reason.

G'day to you, but I would like to tell you that I'm not into getting a lifelong addiction to this shit.