00:00
00:00

Reviews for "LCCG: cocks"

nice

What program did you use for those voices btw

OvenGloves responds:

http://www.research.att.com/~ ttsweb/tts/demo.php

lmao

awesome movies, my number 1 fav movie on ng 0:

OvenGloves responds:

oh noes D:>

i hate u

i hate u so much lol im so mad i wanna cry now
lol ok i tottaly went to the link gross
i love ur work and i need some inspration

OvenGloves responds:

thanks :P

haha

Nice... Made me laugh. Thanks.

OvenGloves responds:

np mang

Sick Bastard

That was funny but I coulda went my how life without seeing LemonParty.org

OvenGloves responds:

hahaha
i just asumed that everyone allready knew what it was