00:00
00:00

Reviews for "Duel Of Fates (R.Y.D.)"

Nice

SICK! You guys killed this. Hot collab. Also, can I have some more info on this comp?

RemixF2D responds:

http://remixf2d.newgrounds.com/news/p ost/431396

read that. lemme kno

nice

word good look on the info on da song i kinda like the 3rd 4th n 5th verses really raw n nice finish great job to all of you all keep up the good work and keep me updated peace

RemixF2D responds:

thx fam. glad u enjoyed it. more comin. stay up

~Rymix

O__O

FUCCIN HOT AS FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SH*T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THAT BEAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

OH GAWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RemixF2D responds:

well dam... 0.o Thx Crisis! Apparently u like it =)
Thx for the rep fam, and review. More From the R.Y.D. comin to a speaker near you. Stay up!
PEace!

~Rymix

cool.

Cool song bro. inspiring and some dope rhymes. you guys sound good together.

RemixF2D responds:

Good lookin bruh. Thx man. this is the R.Y.D. Crew. =) Im rockin your music in my car... nameley... (Fuckin Bitches) LOL~! luv that shit.
Lol. . Thx for the luv n review.
Stay up!
PEACE!

~Rymix

Excellent.

An all around awesome track.

My favorite verses: 6th, 1st, 2nd.

Keep the meaning to your music.
~BBX

RemixF2D responds:

Thanks Big appreciate the score and letting us know which verses you were feelin. More music comin soon from the Reckless.Youth.Division. so keep an ear to the streets

-Ryder