00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

Reviews for "IMP xmas2"

yay

great artwork and yay the return of blinky oh yeah the voice from bustin sux but the rest is great and again jesus spinning

RogerregoRRoger responds:

beh, at least im happy i have a stable Bustin voice this time ^^;
he had 12 diffrent voices by now :S

Awesome movie!

The singing Roger was funny! Im gonna see part 2 now.

RogerregoRRoger responds:

owkay

Nothing But Humour!

But that is the best path to choose for a flash author.And the fairy tales and stories that got messed up were awfully funny also!

RogerregoRRoger responds:

okay, glad you liked it ^^

to much funny!!!!

omg this is great i love the irish/jamaican hedghog type guy and the crazy lady with the santa attacking and THE COWS!

P.S. i would give this a 12 if they had it but they only have 5 so thats what im gonna do ^_^

RogerregoRRoger responds:

thanks :)

NYAH!!! (Cool story!)

Blinky took over the universe.
LMFAO!! Good job Roger!!!

RogerregoRRoger responds:

thanks :)