00:00
00:00

Reviews for "You guys wanna do math?"

NOT amazing

I think that half of the people here just vote and write reviews based off of other peoples reviews
AND Im not NOT one of those people soooooo im gonna have to say that this was NOT great i thought it was NOT pretty funny and im kinda UN-upset that other ppl did give it such a low score
SO anyway as i said this is NOT great 1\5 1\10

amazing

I think that half of the people here just vote and write reviews based off of other peoples reviews
but Im not one of those people soooooo im gonna have to say that this was great i thought it was pretty funny and im kinda upset that other ppl did give it such a low score
but anyway as i said this is great 5\5 10\10

Don't start such

That wasn't good.
It wasn't funny and had no animation.
The end music sucked too.
-Dr.Pain

Could have been better

My constructive criticism: be more funny, and maybe have more than one joke.

Meh.

Little animation but it still made me laugh :3

Kind regards -
Sirtom93.