00:00
00:00

Reviews for "Ghouls 'N Ghosts 2 (VGDC)"

Normally, I don't prefer scat humor...

....but this actually had me laughing my head off! he beginning started off so action-packed and off tha hook, but the ending came as an unexpected surprise! LOL! Poor Arthur! Well, you've created yet another kickass-terpiece and I never get tired of 'em! "Super Ghouls and Ghosts" is one of my favorite Capcom games of all time (next to "Megaman" and "Resident Evil") and it was nice to reflect back on that good ol' retro experience from my younger days playing my SNES in the early 90s! GOOD JOB! :)

hahahaha! omg thats so funny hahaha

this is funny as hell

I got the joke...

he loses his armor, and he has a streak line on his boxers...twas funny...

16bits rocks!!

It was funny until the crappy ending. nevertheless, nice.
oh and next time, dont leave your material lying around!!!

Pretty good, but not the best...

It was a good cartoon, especially that ren and stimpy looking closeup of the cartoon shitty ass. It just felt that something was missing. I hope randy solem isnt losing his touch...