00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

Reviews for "crazy(hes gotta be)"

Keep up the good work merc

Hot track man.
Can't wait the to hear the motel cali shit.
Get back to that album ha.
5/5

mseemercury responds:

thx dog its gonna be hot just wait

murder

thats a kill dawg.nice flow

mseemercury responds:

thx man stay up

not my fav

but so much better than lejins best, i cant believe these fools even try to compare you to that loser.
peace

lol

you murdered it merc

Hot beat

I havent heard lejins beat but i kno he cant come close to this
<XYZblack>