00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme
Upgrade Your Account!

Hi! I’m here waving at you this weekend because we’re hoping to continue to move Newgrounds away from ads. If you have $3 per month or $25 per year to spare, please consider becoming a Supporter today!

Reviews for "Yun - Elevator Music"

Yeah

I downloaded it!
(I almost never do that on newgrounds)

seriously i'm impressed...
I didn't think elevator music could be so great!

Hey if oyyu got time chec out my stuff and give your real thoughts on it!

lol

I'd gladly spend extra time in the elevator before getting out just to listen to this song longer.

WTF!!!???

What type of elevator is think you dumb sample whore!?
Here at flemeco we enjoy our classic elevator music that makes people wanna walk up our stairs lol.
Good job on the trak man...your still gay.

i like it again

damn

nice

This elevator must be on kool street.

keep it up.