00:00
00:00

Reviews for "{CW} Abyss {Remastered Final}"

I remember

Ya, thats why i dont have this song, its cuz the bass was too low and i couldnt hear it.

Much better ^_^

CrimzonWolf777 responds:

yeah...my friend told me that too so i just had to fix it. btw go check out eternal if you havent! ^_^v

Well done

Loved this song it was great kept me wanting to play the whole song good beat had to crank it up lol ^^

CrimzonWolf777 responds:

sweet. you should check out eternal! ^_^v

Yes!

You've got some talent. And it shows here. On most techno/trance songs... the 3 minute mark itself can be a little boring. But you keep changing it up, making sure the person listening doesn't here the same loop for a good 45 seconds apiece. Very very cool.

CrimzonWolf777 responds:

yeah i tend to change the beat up a lil. go check out eternal! ^_^v

I love this song.

Nice work! Unlike many other songs I come by, this one is long yet doesn't get me bored near the middle. It's fun to listen to!

CrimzonWolf777 responds:

go check out eternal which got 0 nuked...^_^v

Awesome

..Must...resist...headbanging....Seri ously, this is pure frikkin' awesome. I especially love the first synth, and the kicks. Great work on this, man. Thumbs up :D
And by the way, if you have the time, come by and review some of my music as well, it's not as professional as your tunes, but still ;)

CrimzonWolf777 responds:

thx! i'll be sure to check that out! ^_^v