00:00
00:00

Reviews for "{CW} Abyss {Remastered Final}"

a-ma-zing! *clap clap*

An instant 10 and 5! This song put me in a trance that I will never forget! I thought that Abyss was the perfect name for such a song like this because it can have multiple uses in moods. Such as happiness, sadness and anger. So I hope you make more like this great one! (This lil' baby is going in my favorites, no doubt about it!) k, catch ya on the the flipside.

CrimzonWolf777 responds:

Thx for the review! This was actually the very 1st song I made this year. And I was surprised I got 2nd sometime after I uploaded it. and it's in your favs too! woot! ^_^v

so happy!

abyss is such a creepy name for such a happy song, this woul be amazing for a mega man level or ending music even better! 5's 4 u!

great work crimszon!!!

CrimzonWolf777 responds:

hey thx alot for the review! didnt think anyone reviews my songs nemore. ^_^v

Very Well Done Man

Nice job on this one keep up your shit
YOu i bet you can't do a trak like DimRain47 Now that guy is crazy

CrimzonWolf777 responds:

thx alot. btw I know i couldn't...he's on a whole nother level xD

One of the best Ive heard so far.

I didnt mind the repeating, it worked really well, i tried to predict what was coming next during my first couple of listens, you never ceased to surprise me.
I hope that more people come up with original ideas and songs like this one
Thanks for this great piece of work! ^_^v
(just put the last smily because I think that If I act like you, i might become half as amazing ^_^v)

CrimzonWolf777 responds:

OMG!!! Another one steals my happy face!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! lol

neways, i'm glad you like this song. also check out Eternal if you havent. and as far as my next song, whenever the idea comes to me, i can make it...but for now...i've been hit hard with creator's block and cant think of anything else at the moment. I just hope it ends soon so I can start making more songs. and thx for the 10 also! ^_^v

good

good but it repeated itself alot

CrimzonWolf777 responds:

not really...