00:00
00:00
Become a supporter

Prank Call: 1

Share Collapse

Author Comments

if you animate a prank call.. it becomes much funnyer... the sound wav that plays in the prank call is a great one to pull on peopel .. they get so confused ..there liek WTF was that! well it seem GundamF81 got me.. but ill get him back Thus says Pious thus is la......w (damn lag!) ;)

Reviews


...UMM...

~GOOD~

Well, I guess the graphics were rpetty good, and teh same for the style. The sound was pretty good, too.

~IMPROVING~

Well, if you wwere trying to shock me, it didn't work, and I doubt it would work on most viewers of this flash. Also, it was too short.

1/5
.frenZy.



Crap

That was kinda shit. It isn't even funny. I don't know why you took the time to animate for a prank call as shit as that one. Once again. That was shit.



Everyone take a moment.......

Raise your fist and stop it mid-air. Now extend your arm toward the screen and slowly lift you index finger from the fist. Make sure it's pointing at the computer screen. Now tilt back your head as fast as possible and have a good laugh at this stupid shit!!!! Hahahahaha!



Worst prank call ever...

This doesn't deserve an animation. That was the lamest, least funny prank call I have ever heard. A toilet flush on the other line would have been better.



((( HEH )))

Heh ok well kinda short, the audio was good and clear though, decent animation ran smooth, and the joke heh it was abit funny, so i liked it, great job, now make more...

MOVIE COMMENTARY: Hello...

~X~


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
7,499
Votes
349
Score
1.32 / 5.00

Uploaded
Mar 19, 2003
8:35 PM EST
Genre
More Movies