Be a Supporter!

Pop Idol - Wizard Of Oz

Score:
rated 1.24 / 5 stars
Views:
4,436 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 7, 2003 | 9:54 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Ant + Dec host Pop Idol! Will young and gareth gates sing an unforgettable parody about the wizard of oz!

BY THE WAY : GraEm3 sucks cock...

Reviews


m0u5ym0u5y

Rated 1.5 / 5 stars

lol oh well

sorry don't have any CONSTRUCTIVE criticism unlike half the jerks over here who take their life dissapointments and channel their antagonism on your movie... not like anyone's paying to watch it, and no, a smartass remark like "I payed for it with IQ points" or "I payed for it with my time, which I wasted, I want my time back" won't cut it. If you don't like his movie then, so help you God, Krishna, Allah, or Buddha, that you find the grace and courtesy to your fellow flash animator who not only tried and seemingly failed, but is getting bashed by a bunch of kids who compare his work to theirs instead of comparing it to the professionals who actually had an ambition to do something with their talent. And yes, I took the time from editing my yoga and aerobics videos to come and take part in a common passtime newgrounds members seem to love and enjoy, bashing, flaming, and spamming. To all of you guys who don't surf this website just to find a weak target to flame just to get a couple of experience points, continue with grace ignoring these remarks. Everyone's gonna try and step on you till you die. Maybe I should start submitting some flash movies to this website, if I actually could get a break longer than 10 minutes. Some of you need to grow up, but I guess you act your age since most of you are prepubescents.



seismic-saffyaseismic-saffya

Rated 4 / 5 stars

Weird but humourous

Yep, I'm immature and I find this funny to a point that I've actually put it in my favourites...only because of the music and the reference to Will and Gareth (lmao!). Would have been better if you had subtitles, since I dread to think of how the lyrics go.



XwaynecoltXXwaynecoltX

Rated 2.5 / 5 stars

((( OK )))

Well the song kinda got me going on this one, the art style was decent, wasnt much for them backrounds, but it was abit funny so it was ok in my book...

~X~



GraEm3GraEm3

Rated 0 / 5 stars

You really are a fuckin gimp

just so you know i followd the link you left in the reply to one of the reviews for one of your other submits (wich was a 2dtv rip of ),, and what a surprise there IS stolen pics from 2dtv in this , you just edited them in photo shop ,you fuckin piece of shit, oh and by the way mathew , just to ruin your day..
________________________ _________________________
ANY one who is voting low on this pleez follow thez links to blam this pricks other shity flash/jpegs.

http://www.newgr ounds.com/portal/view.php?id=8 1518
-
http://www.newgrounds.com/por tal/view.php?id=81146
________ ______________________________ ___________
-GraEm3


Dreamskape-1 responds:

hahaha! Photoshop! I don't even have photoshop, the only thing i've got it microsoft paint. And by the way you can't blab on about stealing pics, you've done it yourself in that mario thing and your other movies. Well if i can call them that


mrbobno2002mrbobno2002

Rated 0 / 5 stars

Shit

That was a waste of a second! I can't believe I acctually moved a muscle in my finger to click "watch this movie" and again to click the X as soon the thing started. Do yourself a favour, never post anything again!


Dreamskape-1 responds:

your shit