00:00
00:00

Retro Snake Adventure

Share Collapse

Log in to save your medals! Don't have an account? Create one for free!

Noob Award 5 Points

Get 500 Points

Lv.1 10 Points

Complete Level 1

Rookie Award 10 Points

Get 1500 Points

Lv.2 25 Points

Complete Level 2

Your Good 50 Points

Get 3000 Points

Author Comments

Kinda like Snake, but Adventure Mode.
Collect keys to get pass doors. Don't hit the walls or your tail.
The Full and Upgraded Version is on STEAM !!

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Hard to play the game on mobile for me, I will try it on pc 🙂

itzjay2easy responds:

Yea the touch controls didn't turn out to well. Its way smoother on pc. thx for playin!!

Pretty fun actually. The gameplay is good, the graphics are decent and the music is neat.

Great twist on the snake genre enjoyed it very much. Controls are tight and sfx and music fit well.

lol great game on my last try sadly i went up and down can you do new levels to space invaders?

Despite the graphics being crap, I really enjoyed the game, it's a unique take on the snake game, albeit it does remind me of the snek redux (slightly)

There's one thing that you should implement, though. Pause button. I needed to pee in the middle of the game, and it hurt immensely that I couldn't, without losing life.

Credits & Info

Views
2,906
Faves:
10
Votes
122
Score
2.95 / 5.00

Uploaded
Jun 8, 2018
7:42 PM EDT
Genre
Strategy - Other
Tags