Be a Supporter!

OMFG ZOMBIES!

Score:
rated 1.72 / 5 stars
Views:
366 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
grrrr
spinmerightround
coolstickdudes
zombiesrn00bslol

Credits & Info

Uploaded
Jun 27, 2017 | 2:40 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

OMG ZOMBIEES!

Hold on to your nuts xD! they're coming for your pus-- i mean brainz!

Reviews


DoMiFFloDoMiFFlo

Rated 3 / 5 stars

wtf


Xefcoolerz responds:

lolz!


NonPlusUltraNonPlusUltra

Rated 2 / 5 stars

Hey xefcoolerz
stop the click shit dude or keep it to a minimum... although the jokes and musc were not bad. Seen better, seen A LOT worse. Keep it going dude


Xefcoolerz responds:

*click *click lmao wut do u mean!

thanks for da review! gonna keep going! y'know to da porno store! ( i suck at jokes xD!)


LIBPUCKCHICKLIBPUCKCHICK

Rated 5 / 5 stars

I thought is gonna be poor animation but I am surprised it got almost 10 min long animate How long that took you for that progress? (And that 3D part as well)

5/5


Xefcoolerz responds:

lmao this is crappier than p00p xD! took me almost 2 months! (yep!)

thanks for teh fiven r brah!