00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Our goal is for Newgrounds to be ad free for everyone! Become a Supporter today and help make this dream a reality!

I wanna be the NICE GUY

Share Collapse

Author Comments

#key#
arrow key:move
Z:jump(short push:low,long push:high)
X:gun(hit the save point,monster and bosses)
R:respawn
i wanna be the series fan game.
-i wanna be the nice guy-
Take a look at a trap and fight with the boss.
MAKER:shabita(greg1999)

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Shitty lagged gamed, like a generic "Scratch.mit.edu" game

Isn't very fun

it has potential the controls could have been shown somewhere first but at least its not so hidden either, the difficult is what you would expect from an "i wanna be the" game, it was kinda hard to find out how to progress in the game but overall i would say its average

greg1999 responds:

thanks Reviews

The controls are not good. It took me a while to figure them out since they aren't mentioned in author comments or on the beginning of the game. It's kinda hard tho.

What can I say. It's a "I wanna be" game, I can't get past the first 5 obstacles. It might be shit later on, I dunno. The beginning is exactly as I expected though, however, a bit more originality would be nice. I'd give it like a 3.8, but 4 will do for now.