00:00
00:00
Become a supporter

Plot Bunny

Share Collapse

Author Comments

In all honesty I don't even think that this deserves to be up here because of how half assed it is and to be honest I just did this to pass the time, as shitty as it looks ^_^;
I'm still trying to find out which style would be best to animatie with...

When I came up with this I was basically trying to come up with something While I'm waiting for lines from another project.

Sooooo I'm sorry if you've comes across this little animation I made XD I have attempted on many occasions to upload some animations buuuut they were either crap or I was too embarrassed to post it up.
I still have a lot to learn and of course a lot to do buuuuuut I'll get there sooner or later...probably later 0_o

EDIT: I'm sorry if it keeps looping XD there was supposed to be a preloader in place buuuuut it won't work for some reason 0_o

Reviews


Lol! You have a plot bunny? (or used to, since it ran away)
So that's where you get your ideas from!



Haha funny, and it restarts everytime XD



Nice job on this! The colors and overall attention to detail was impressive. The only thing I would recommend would be to craft a better plot, and maybe come up with something with more substance.



Certainly not bad, just short and the audio was brutal (not that mine is ever great). Also, what?
I see a lot of potential though, please keep up the good work.



What?


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
1,824
Votes
228
Score
2.77 / 5.00

Uploaded
Jan 17, 2013
7:07 PM EST
Genre
Comedy - Original
Tags