00:00
00:00

Living Undead 1i

Share Collapse

Author Comments

In this scene our friend a vampire is getting up and starting off his day. :)

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

crappy i hope u got more stuff comin this is god for mabey a pilot but if u want more stars u gotta make me laugh

Potential, lets see his night. :)

TheRealPilotShow responds:

This is part of a +40 min movie that I'm making. I have most of the audio done and 2 more scenes almost animated. It gets more polished in the next scene; was noob in this one now I know what I fargin doing. When I put it together I might actually start at scene 2 but people find this scene average so that's good.

This is all? Hmm....

A bit short, but not at all unentertaining. At first I saw the proportion of the character and thought "Oh man, I don't know about this" but then when his arms took motion, I could see where you put your effort. I will say that there were some perspective and scaling issues I had a problem with. The color choices you made were a bit odd, which gave me an uneasy feeling (not a bad thing, especially if that was what you were going for) Nicely done! I don't know if this is your first animation, but it definitely wasn't bad. It's definitely better than what I can do! I'm currently taking a class on animation, so maybe someday I'll be uploading my stuff on newgrounds as well. I hope my review was helpful and I hope to see more of your stuff in the future!

TheRealPilotShow responds:

Yep very helpfull thanks for your input

No, just no.