00:00
00:00

Funky Stick Fight 2

Share Collapse

Author Comments

You guys seemed to like the last funky stick fight, so I decided to make another one LOL. Hoping to make bigger and better things than just silly little stick fights, in the future.

Reviews


hey Sick flash and 2 questions

1 how did you do that color in slo mo?

2 what was tht song called?

Make A two plz man i want to se the fight end it cant end when he hit the ground


People find this review helpful!
hikuihito responds:

1. Draw a filled box, convert to movie clip, go to the properties panel select invert
2. Jamiroquai - Where do we go from here? Have a listen to their other songs if you liked it.
3. Part 2: red stick lying in hospital in a coma, his wife by his side crying of his lifeless body. Black stick prosecuted for 1st degree murder. See how it wouldn't work too well as another fight scene?


wtf was that shit?

That "shit" was awesome. And Funky :B


People find this review helpful!
hikuihito responds:

yes it was


hahha

hahha that was awesome


hikuihito responds:

coolio


That was pretty funny

Funny funny funny.


hikuihito responds:

4 funnies?


awesome

i love random stick fighting no homo


hikuihito responds:

haha ok

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
28,127
Faves:
112
Votes
1,052
Score
4.19 / 5.00

Uploaded
Nov 12, 2010
12:15 AM EST
Genre
Action
Tags
  • Daily 3rd Place November 13, 2010