00:00
00:00

Big thanks to ruthlesace, our latest supporter!

We're 12 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

U: Girlfriend

Share Collapse

Author Comments

Assalamualaikum & Hey there!

Here is another shorty from The University shorty titled "Girlfriend". Took us less than 2 weeks to finish this one, thanks to fast job well done by the voice actors and animator as well.

This shorty focus about 2 guys, Phew and Winnie. Watch it, can't tell u much here, cuz its a shorty. =p
Do drop a comment~!

Reviews


what did i just watch?


People find this review helpful!

Gay, much? Lol

I think this one is my favorite... ;)


Blakant responds:

lol, bcuz its gay? :P


O_O

lol that was so wrong....go Phew ^^


Blakant responds:

ew, phew.... yay!


Ok, this was good.

I loved it. Hilarious. Just awesome. The humor was great. Why your 3rd one got on the front page instead baffles me... Oh right, this only has 14 reviews. But I still don't like the art style.

9/10

4/5


Blakant responds:

OH! OH! y u gotta dont like the art?? :P

yeah, first thing joke got into front page, maybe Tom gotta choose one of em cuz both of them r submitted quite near to each other, juz doesnt seems fair to put both on front page ya? :P

thx for the 9'


that guy is so gay

hilarious. just plain hilarious.
but you made them all look asian lol
too asian


Blakant responds:

yeah, i juz realised wen i finish working on em, both of them r chinese....
i live in asia btw, but not chinese n all...

hope it wont offend any "asian"
cuz i rlly respect them for who they r... :)

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
8,438
Votes
598
Score
3.49 / 5.00

Uploaded
Oct 4, 2010
12:45 PM EDT
Genre
Comedy - Original
Tags