Be a Supporter!

Dailytoon #420

Score:
rated 2.72 / 5 stars
Views:
3,356 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Jul 10, 2010 | 11:43 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

so we got some lovely art type shit from local psychiatric hospital patient jparadox, a hilarious dialogue from ss affiliate falcon176, and the tales of lil wayne's imprisonment in folsom zoo as told by resident pain in the ass adumb ant

this is some good shit folks

http://thestarsyndicate.c om/
http://lauch.tumblr.com/

Reviews


EddieGalaxyEddieGalaxy

Rated 2.5 / 5 stars

OMG!

DAMN! That was uh... Controversial.



fabolousbobfabolousbob

Rated 4.5 / 5 stars

YEAH

a refreshin goodness


TheStarSyndicate responds:

slurp


JediQuestMasterJediQuestMaster

Rated 2.5 / 5 stars

What He Said

What happened?!

I see this first animation - an artistic, very tasteful work... then it's followed by - well, the opposite.

I'd hate to see what else gets featured. >:(


People find this review helpful!

GungaDGungaD

Rated 1.5 / 5 stars

A pleasant surprise

I'm used to most of the stuff turned out by your collaborators to be somewhere between complete and utter crap and the pinnacle of laziness and antipathy. But the segment by jparadox was artistically creative. I found it abstract, interesting, and I wasn't compelled to just vote 0 and move on thanks to his efforts. (s)He's actually got too much talent to be part of your collab crew, especially compared to the racist garbage contributed by adam ant completely lacking in effort, style, or artistic expression. I won't even mention the segment by falcon, which is a complete waste of bandwidth. So to jparadox, I say do your own stuff and set yourself apart. The cream should rise to the top.


People find this review helpful!
TheStarSyndicate responds:

Fuck you idiot piece of shit. Heres a truth for you. If you are fucking on a crocadile, 27% of the time that same crocodile will bite your asshole off and prevent you from shiiting for the rest of your life. He'll just rip your asshole clean from your ass and in 7 days you will die from non shitting.