00:00
00:00

Ex Memories

Share Collapse

Author Comments

This flash was made in 2006 and I never really uploaded to NG. I'll make part2 after I graduate college. I kinda took a long vacation on flash because of it lol (3 years to be exact) Enjoy!
Music used: .hack/, crisis core theme song, Silver theme song
btw: I used Flash 4 and Flash 8 back then XD brings bk the memories.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Your is good but it need a little more work but everything is awesome, actually your work reminds me of kingdomhearts, its like a version that and fanil fantasy lol this should definitely be on a videogame

Nicely done! Must have taken some time!

Great really...

tells the story of cap hope to see more of this

Cool aftermath!

Cap sure became busy after all that happened. Sure hope we get more of this story ark.

Damn

Dream of Absolution is ironically one of my fave songs ever. Shame they wasted it on such a crap game.

Credits & Info

Views
13,058
Faves:
31
Votes
21
Score
4.61 / 5.00

Uploaded
Mar 25, 2010
12:15 AM EDT
Genre
Action
Tags