00:00
00:00

Ex Memories

Share Collapse

Author Comments

This flash was made in 2006 and I never really uploaded to NG. I'll make part2 after I graduate college. I kinda took a long vacation on flash because of it lol (3 years to be exact) Enjoy!
Music used: .hack/, crisis core theme song, Silver theme song
btw: I used Flash 4 and Flash 8 back then XD brings bk the memories.

Reviews


Your is good but it need a little more work but everything is awesome, actually your work reminds me of kingdomhearts, its like a version that and fanil fantasy lol this should definitely be on a videogame



Nicely done! Must have taken some time!


People find this review helpful!

Great really...

tells the story of cap hope to see more of this


People find this review helpful!

Cool aftermath!

Cap sure became busy after all that happened. Sure hope we get more of this story ark.


People find this review helpful!

Damn

Dream of Absolution is ironically one of my fave songs ever. Shame they wasted it on such a crap game.


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
12,870
Faves:
30
Votes
787
Score
4.40 / 5.00

Uploaded
Mar 25, 2010
12:15 AM EDT
Genre
Action
Tags