Be a Supporter!

Shotgun Chamber

Score:
rated 1.49 / 5 stars
Views:
4,571 Views
Share Links:
Genre:
Action - Shooter - First Person
Tags:
shotgun
chamber
20
saiga

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Nov 21, 2009 | 6:35 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

my best attempt at creating a fps test, and it turned out fine.

plz dont comment bad, comment about the good things

SUPER UPDATE:
i put 3 more hours of work into this.

all limbs are nao interactive. except for the head, which i was too lazy to do XD

enjoi killing him

Reviews


noobchuubnoobchuub

Rated 2.5 / 5 stars

mmhmm

A LOT better than the first one..


People find this review helpful!

zeinirzeinir

Rated 1 / 5 stars

okay

need more deaths i mean it has no replay value at all



Ownedyew22Ownedyew22

Rated 2.5 / 5 stars

Hmmmm ! :D

I like the concept of shooting a dude with a shotgun (i mean who wouldnt)
but i feel like the game could be alot better if there was a little bit more variety of deaths. For example being shot in like the knee cap would blow off part of his leg etc. lol causing different deaths for each part you shoot. It would also be cool if you could wound him and just keep popping rounds into him on the ground ( i know im a little demented) but its a good game with alot of potential. And if you shoot him in a certain place he turns into Chuck Noris fused with Goku level 10 hahahaahaha rofl.


People find this review helpful!

damon105damon105

Rated 1.5 / 5 stars

ill say nothing bad(promise)

i like the countinous deadining of the dude no matter where i clicked.

i think this would be good for taking out anger


friedp00 responds:

I only made him die wherever u clicked cus your close up and u have a shotgun
cuz you cant possibly miss


area51larea51l

Rated 3 / 5 stars

maybe you...

Maybe you could make like, a conveyor belt of stick figures in all different poses. You kill one that's standing, the next one you get is Rick Astley.
some variety would be nice.


People find this review helpful!