00:00
00:00

Castle Crappers Collab

Share Collapse

Author Comments

GASP! IT'S HERE THE CASTLE CRASH- .... crappers collab?

Don't forget to recomend it for the Castle Crashers and/or Clock Day 09 collections!! :3

Ok guys here's the story...

I sent this message to all the members of the Castle Crashers Collab, "Hello there, this is a message to all the members of the Castle Crashers Collab. August 14th is the joke date. lol :P Let me explain. August 15th is Clock Day as most of you should know. I'm going to submit a submission called "The Castle Crappers Collab"! haha. It's a joke for clock day. All you have to do is make a crappy submission for it. The funny thing is that on Clock Day it'll pass. But you know don't go overboard and make it utter crap alright. This is suppose to be a funny joke not something to piss everyone off and make them zero bomb us all. So make a crappy submission, but not toooooo crappy. K? lol Anyways the day that Castle Crashers was released was August 27th. So that gives you guys about 10 more days for your REAL part. Sound good? The REAL collab will be submitted on August 27th, so I need your REAL parts by August 25th and your FAKE parts August 14th. lol PM me back with your thoughts and comments if you wish. :)

Co-authors: PM me if you want to be coed. I'm not sure how many of you want to yet. if most of you do then I'll just co the best crappy parts. Or maybe the guys who don't get coed in the REAL collab. idk it'd be to soon I guess. Just tell me if you want to be coed for this. :)

I don't need any games or nothin' for the FAKE collab just flashes.

AND DON'T LET THE PUBLIC KNOW!! DON'T POST ABOUT THIS IN THE FORUMS OR TELL ANYONE!!"

Now thanks to certain people you may have already seen this coming, but I think it was sucessful anyways. SO DON'T WORRY GUYS!! The real collab is coming to the portal on August 27th! :D

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

lol this is too funyylolol

Wow....

Lol, Darpaladon? "they all died and one of them was g@y" lol you make me laugh, 10/10 5/5.

Um...

Um... Dan Paladin is the best Animator, and the C&C is the best flash game... The Behemoth rules!

its ok

makes no sense but i think it hell funny ^^

i...

i cant.... i dont.... i cant..... what!? sure have a ... 10... yeah... makes sense.... i think...

Credits & Info

Views
20,199
Faves:
10
Votes
28
Score
3.41 / 5.00

Uploaded
Aug 15, 2009
1:18 PM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags