00:00
00:00

Big thanks to generalwinter, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Clock The Fight !

Share Collapse

Author Comments

HAPPY CLOCK DAY NEWGROUNDS ! LETS FIGHT ! NOW !

Reviews


Sooo,,,

i herd u liek /B/



MORE WIN WTF!?!?!?

no wonder he's so strong o,e;; THE POWER OF NEW GROUNDS IS WITH HIM >:C!!!!
(still damn epic)


People find this review helpful!

The power of B!

B pwn all


People find this review helpful!

Very good!

Let's just rename it as Dragonclock Z and Strawberry Clock would go Super clockiyan on the rest at the very end of this movie lol :-P


People find this review helpful!

NICE!!!!!!!!!!!

Nice graphics, nice music matching, and simply nice.
strawberryclock kinda looked like carrotclock , but that dosn't matter.

AWESOME MOVIE!!!!

oh yeah what clock is the green clock at the begginig?


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
7,349
Votes
413
Score
3.32 / 5.00

Uploaded
Aug 15, 2009
5:14 AM EDT
Genre
Action
Tags