Be a Supporter!

S13 - I Want It! Syndrome

Score:
rated 4.43 / 5 stars
Views:
416,994 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jul 25, 2009 | 1:30 PM EDT
  • Frontpaged July 26, 2009
  • Weekly Users' Choice July 28, 2009
  • Daily Feature July 25, 2009

If you liked this, check these out!


Author Comments

THX for the Daily Feature and Weekly Users' Choice guys, you made it possible :D
And thanks for the front page :B

Use the "dim light" button for the cinema effect :B and make it wider if your computer ain't slow, the original definition is 1280x720 pixels) btw the language is RUSSIAN*
---> There's a secret button in the 1-st frame, which will get you to the menu :P <---

This is the biggest and longest of my works yet, so grab a popcorn and prepare yourself to watch it for quite a long time (9:45)

Hope you'll enjoy it.

p.s.
Thanks Tomamoto for recomending the Samson C03U mic ;)
Sorry Adam for bugging you :B

THANK YOU ALL WHO REVIEWED (AND DIDN'T GIVE ME A 0)
I wanted to reply to each of you, but there's just to many of you guys out there, so sorry :B

Reviews


fjgamerfjgamer

Rated 5 / 5 stars

Best I've seen in a while...

I gotta say that I would prefer the English dub, but I still want the subs. ;) It's nice to have a way to read rather than listen when watching something.

This is an awesome animation, very well done. I find you used the VCam pretty well. Haha. Yeah, it's noticeable, but non-Flashers wouldn't know... or care. I couldn't find any flaws in this toon.


Nightwayfarer responds:

Thx, vCam2.0 is always with me ;)


XxColdeyexXXxColdeyexX

Rated 5 / 5 stars

amazing ^^

what for a language is this?



MikeHadouMikeHadou

Rated 5 / 5 stars

Great

i loved every minute of this good work :3



Drunk-GuruDrunk-Guru

Rated 5 / 5 stars

epic

this is the biggest lame ever. omg hells no! this is one of maybe THE best video I ever watched, inluding all porn I looked até enjoyed all of the 9:45 min of this awesome movie, made me laugh and rlly think about stuff. lulz. idc about these ppl who say russian was wtf in this vid it gave it another point of view =3 vry good KEEP ON THE GOOD WORK! School 13 ftw



GrAvItAtEGrAvItAtE

Rated 5 / 5 stars

amazing animation and great soundtrack! awesome work!


People find this review helpful!