00:00
00:00

I have a small willy

Share Collapse

Author Comments

Wanna see my willy?

This is a stupid little loop that took a while. You can now ask your friends if they "Want to see your willy", and you can promptly show them this. For my stupid comic, PaintRAPE on Drunkduck: http://www.drunkduck.com/
PaintRape/

The background was drawn in paint, while the animation was imported/sequenced in flash. That's me screaming at the top of my lungs.

For added fun, open this is like, 10 windows. Yeah.

Reviews


Haha! Make it stop!

It awesome and annoying at the same time! I love it!


People find this review helpful!

jaa

broke my ears but still made me laugh



Nice joke

Nice animation, nice misleading but short movie


People find this review helpful!
Nicol3 responds:

Thank you. :>


Lol

It was actually pretty funny.....That is untill I heard it for the 10th time lol

anyways good job.



LMFAO

This for some reason made me laugh. But your scream is very high pitched. Is it because you chopped your willy off and are keeping it in a jar? :O oops made a joke about the flash XD haha good work


People find this review helpful!
Nicol3 responds:

AHAHA That was a pretty good joke, mah boi. Thank you. I only modified the pitch a bit. By a bit, I mean 50 octaves. LULS.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
7,265
Faves:
12
Votes
417
Score
3.17 / 5.00

Uploaded
Jul 8, 2009
12:03 AM EDT
Genre
Comedy - Original