Play Hentai Heroes!

[KK]Cocknose Strikes Back

Score:
rated 3.11 / 5 stars
Views:
4,385 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Jun 26, 2009 | 10:15 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

*Don't auto zero on the intro or the subject, it's the cartoon itself that counts ;) *

"A pillow with a cock for a nose takes revenge on his creators."

Reviews would be nice.

Reviews


TheShyGuyTheShyGuy

Rated 5 / 5 stars

Omg

Amazing, this would be frontpaged if you didnt have a load of douchebags fagging up your score.

Awesome animation and funny ending and storyline. I enjoyed it.


Voodoo responds:

Frontpage would be awesome, but there might be a little too much cock for that haha


ScelesticFishScelesticFish

Rated 4.5 / 5 stars

DURURRrrh Aouto Zerro!!1

Screw that.
The animation was nice, but a tad repetitive with movieclips. What I mean by that is the puke animation and the fire animation. They weren't quite as smooth and as I said, repetative.
The art was fun. I like that style. Also, good use of cock jokes
I DUINT LAIK DE INTRO!! Haha keep it up.


Voodoo responds:

Thanks, I know what you mean, the puke and fire didn't look too good to me either, but I was really too lazy to change it.


NNNNNNNNNNNNNNNNNNOTNNNNNNNNNNNNNNNNNNOT

Rated 5 / 5 stars

Holy shit.

This is epic. The drawings and animation look pretty nice and fluent too.

Great job.


Voodoo responds:

Glad you liked it. Seems like every douche-bag autozero's on the intro these days. :/


BmacDeleteBmacDelete

Rated 5 / 5 stars

awesome

had some really nice animation, man.
yaseo, if you cant handle cock jokes get off newgrounds lmao

so yeah anyways i love it


Voodoo responds:

And I love your Oh no you didn't flash. I borrowed one of your ideas too if you didn't notice ;)


YaseoYaseo

Rated 3 / 5 stars

okay then...

the dick has a nazi symbol on it...6?


Voodoo responds:

Sure does