Be a Supporter!

Bandooker Boys

Score:
rated 3.04 / 5 stars
Views:
2,895 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jun 1, 2009 | 11:34 AM EDT

Author Comments

OH AND PUDS MEANS FARTS :P YEA I WAS A KID AND MADE UP WORDS
this was my first complete flash made in macromedia flash mx.. the jokes suck ass but i ll be glad if u even chuckle :P.. oh and this is the trailer of a series i hoped to make: the bandooker boys..two secret agents who are shitty at their job cuz of their lazy attitudes and how these guys turn from lazy inconsiderate a-holes to Rich successfull lazy inconsiderate a-holes as u ll c the trailer doesnt tell much story :P but hey it was my First flash gimme some room..hope u like it in some corner of ur harsh criticism oh nd i knw the jokes r bland

Reviews


Lord1MaulerLord1Mauler

Rated 4 / 5 stars

Not to shabby...

I'm willing to give you an 8 if you keep up the Bandooker Boys part and the near end. The rest of it is crappy. It's as if you made it crappy at the beginning, and then at the end you made it awesome. This is a good thing, but you want to make sure you get your audience (me and others) interested in the beginning of your flash-even if it is just a trailer. Good music picks. What is the last song? Make sure to give credit either on NewGrounds (the application when you add your SWF.File) or integrate it into your movie at the ending like this: Produced by, Music by, Drawn by, etc.

GJ Try to balance your professionalism-it looks good!


People find this review helpful!
Dorium responds:

thanks for the constructive review ill be sure to keep ur opinion in mind in my future animations :).. and the last song is from the dark knight i dont remember which one i took..


NFLrockerNFLrocker

Rated 4 / 5 stars

Interesting...

Looks like a good flash in the making here. Although your drawing wasnt totally on key, it added to the humor of the flash. The music and sound effects (especially the PUDS lol) were good. I did like the 007 music. I look forward to your flash and good luck! Keep rockin \m/


People find this review helpful!
Dorium responds:

im glad u liked it :D


offdahook1offdahook1

Rated 3 / 5 stars

I chuckled....

It looks like it could be a really good series and the music was great! Looking forward to seeing more!


People find this review helpful!
Dorium responds:

thanks :D i appreciate that


OrangepotOrangepot

Rated 3 / 5 stars

I don't like the puds bit

This is really clever, 'cept for the puds, that kind of ruined it.


Dorium responds:

thanks.. yea i dont like that part either it was kinda spur of the moment thing