00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

ReNaeNae just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Spud's a Goner

Share Collapse

Author Comments

Not the best Flash movie around, but not as crap as the nob and arse one.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

his is honestly better then i thought it would be

Stupid at times, but kinda funny at others.

It may have been a completely awful movie but there were moments when the humour wasn't actually too bad, mainly towards the end with the constant recycled Wendy's tits joke, it was funny because it was repeated. It was completely stupid though and there were jokes in it that were just so god damn awful, the Pilchard shit joke for example, shit jokes aren't funny they never were and they never will be. The pasted images you used were of a poor quality and they also still had the outline around their edges which just made them even worse. I think that this movie could have been a fairly good movie if you'd drawn everything in it yourself and got rid of the jokes that were awful in it, perhaps you should remake this drawing everything yourself, it could end up doing alright in the portal. When Spud got shit and you had the view from the snipers on the roof you couldn't make out what Spud and Bob were saying as you had their speech text backwards and the text went too quick so you couldn't read it. I was tempted to give this a 2/5 but then I thought that that was a bit too high due to the sole use of pasted images and some of the awful jokes that were used.

Peace Out, Afro Stud

1/5

Heh.

It was pretty shitty and way too long for it's own good but it gave me a couple of laughs so nice job. =)

ok

not bad, a bit random overall, but the efforts were alright in this one.

Very Monty Pythonish

Nice.

I like it for its randomness.

Credits & Info

Views
3,493
Faves:
6
Votes
12
Score
3.05 / 5.00

Uploaded
Aug 14, 2000
5:16 AM EDT