Hell Cat (trailer2)

Share Collapse

Author Comments

okay for those of you who have seen this before yes its pretty much the same as the last one.
i'm slowly working on this video its taking more time then i thought to put this together, much more time... but i'm trying to get other people to see this video also.... this will most likely be the last time i put a trailer for this video up on NG... soo if you have any ideas or things that could be done better let me know i'm always up for constructive criticism... thank you xWRx .... don't mind my spelling



i dig some of the style. A little more tweekage, and you got a 10.

People find this review helpful!
WeIrDRoB responds:



Srry, but i got to say this, u spelt "to" instead of "too".... watch that next time, great movie though

People find this review helpful!
WeIrDRoB responds:

yeah i know thanks.... spelling and grammar are not my strong points lol.


Graphics: 7
- Stick figures === :-(
- Liked the weapon drawing === :-)

Animation: 10
- Smooth === :-D

Idea: 8
- Kind of odd...does he have cat nip grenades or something? :P

Entertainment: 10
- Automatic 10 for being a movie

Overall Score: Rounded out, 9

Additional Notes: I'd like to see the game coming out soon!

People find this review helpful!
WeIrDRoB responds:

the weapons are from madness i was actually at first making this a test of sorts and it started to turn out pretty good soo i kinda had to keep what i started with. i love stick figures soo to bad lol... hmmm maybe not so sure. there's no game for this just a movie... but you never know... maybe

hmm...doesn't look too bad...

but please sort out the spelling...if not, get a few voice actors instead...I'm actually looking for a part as a voice actor in a flash movie myself if you're interested in my services, please don't hesitate to contact me. But if not, please sort out the spelling...thanks.

People find this review helpful!
WeIrDRoB responds:

yeah i know my spelling is kinda whacked ... its always always mest up

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

3.28 / 5.00

Aug 27, 2008
12:23 PM EDT
More Movies