00:00
00:00

Bitches Ain't Shit Part 1

Share Collapse

Author Comments

Because of 16k frame limit, I have to make this a two parter....

Finally, I'm done with this damn thing... I've had a lot going on, so I had to take a break from working on it...

Anyways, this episode is about a girl I met on MySpace, and she turned out to be insane...

Pretty much everything in this cartoon happened, except throwing the theater chair, cuz they're bolted down. :<

Okay, I know the audio, lip syncing and animation isn't the best, but it's about the storyline. I just wanted to tell the story, and we all have to start somewhere with our skills.

Anyways, Enjoy.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Still good

I remember seeing this a long time ago around the time it first came out and it is still hilarious. I can totally see me and my friends ending up in a situation depicted in this and/or the next one, I think people can relate to this and the comedy is golden. And everyone seems to have a relationship they regret, so that makes this even more true... And why does the Wookie always have to win?

peter, hitler and chewy

LOL

OMFG.

Gawd, I love the storyline! Freakin' confusing and random! And that girl is WHACKED. She should have Tina and Brooke! LOL

eww.....

Crunchy gordita crunch!!! hahaha
great great great

awsome!

makes some more dat funny!

Credits & Info

Views
51,455
Faves:
222
Votes
172
Score
4.48 / 5.00

Uploaded
Sep 26, 2007
4:42 PM EDT
Genre
Comedy - Original
Tags