What if Tetris was real?

Share Collapse

Author Comments

-READ BEFORE WATCHING- Some of you have said that I copied the idea off egoraptor, but I swear to god
we hadnt seen tetrawesome before. We wanted to but the G-hole is only available to people in the states. We checked out youtube and viewed the video AFTER we submited this. Anyhow, I really love Egoraptor so if this bothers him just the slightest bit, we will remove this flash. For all those who have acces to the G-hole, did egoraptor make a flash on Mr game and watch? Please PM me if you know.

This flash was made by me and Darkenn, but for some reason, i couldnt credit him for this flash, some kind of error occured...
We were sorta bored so we decided to created a parody of the classic Tetris game. Unfortunatly, we only had some crappy microphone at our disposal tonight. So the audio is sortof um... terrible ^^'.... please tell us what you think...


Better sound

Not really a bad flash.
It deserves to get higher than 2.00. All it needs is a better microphone

People find this review helpful!
Aegis666 responds:

Yeah, maybe we should've thought before submitting it... oh well.

hahaha loved it

Everything was great, even the music was just as irritating as it was back in the old school tetris. haha

kudos on that.

People find this review helpful!
Aegis666 responds:

Wow, thanks, made the music myself :P.... along with the sound effects, i'm great like that. Jk, thanks for the review man .

good try

i liked it the story line was good and the graphics were ok but it needed to be longer and make the voices more clear and easy to hear.

People find this review helpful!
Aegis666 responds:

Yeah =(, i sorta tried to cover the fact that it was made and thought up on the spot in the description box but oh well :D


Was pretty funny, but I hate how I know that the russian that invented this game got jail time for a decade. All in all, I like the parody of this game. ANd if you do a sequel...try for bob to be the asshole piece again. It was hilarious. Oh and wrok on the voices if you can(I did see the warning on the audio lol)

People find this review helpful!
Aegis666 responds:

Heh, well i'm at my friends house and i wasn't going to wait to make the flash... Anyways, a sequel? Hadn't really thought of that, maybe.


Random but funny. I like it :)

People find this review helpful!
Aegis666 responds:

Just what i want to hear, thanks :P.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

2.13 / 5.00

Aug 21, 2007
2:13 AM EDT
More Movies