00:00
00:00

Big up to Peregrinus, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Monopolized

Share Collapse

Reviews


Heh

Haha, Bucho, I just replaced your review with shit... kiss my ass ( x )



GSAVE THIS MOVIE!!!!!! WHAT WOULD MARCUS DO!?!?!?!

You know, Marcus from "Tribute to animators". A.K.A. Afroman.

Graphics: Pretty damn good, considering some of the shit I've seen on NG>.

Style: Mr. MonayBagz!!! Cumming at you (!) ghetto style!!! Seriously, MAD PROPS for the stupid gun animation. The sound kept going after he put the gun down! And the flare [from the gun] was sooooo slow......
"We gave you until January 31st, and now it's January 31st!"

Sound: See above.

Violence: Mr. Moneybags gets killed.

Interactivity: "Play" AND "Again" Buttons? Wow.

Humor: Well, you can laugh AT IT!!!!

It's a funny movie to laugh at. I would have given it a 4, bt it's on the verge of death (I could have probably blammed it to death). My 5 raised it from 0.83 to 0.84.
YOU CAN MAKE A DIFFERENCE!!!!!!!!!
This thing it full of effort.

COULD YOU MAKE IT??? NO!!!!!!
WHY? 'CAUSE YOU A DUMASS!!! MOVIES BY YOU? NONE!!!!! DON"T EVEN GOTS FLASH!!!!! FUCKING DUMASS!!!!

Just vote 5.

P.S.

Don't write a shit review to replace this one.
This is replacing:

"you suck - September 8, 2002
Reviewed by: loud_asshole - Overall rating: 0
WTF im a monoply lover i hated that movie
Graphics: 0 - Sound: 0 - Interactivity: 0 - Style: 0 - Violence: 10 - Humor: 0"

Really. I just copy'd and pasted.
I'm also posting this in the forums.

GIVE THIS THING LIFE!!!!!!



That was pretty gay

I am sorry but that was very gay, you couldn't tell who was talking when cause both of them are done by this aaon premo who has the voice of a 10yrd girl.



Crap...

Sound wasn't any good and the movie sucked. The plot and graphics were good tho.



im not defending aaron but...

trteretereter, dont tell ne body to suck a dick cuz then your mom wouldnt have a job ne more....ne wayz aaron, im not gonna say ne thing bout ur film cuz u actually made it and ive got nuttin to say since i cant make a better one than that....but seriously trteretereter????what kind of drunk slut names theyre kid that?????


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
17,544
Votes
1,156
Score
1.28 / 5.00

Uploaded
Apr 9, 2000
11:58 AM EDT
Genre
More Movies