Be a Supporter!

Sonic Emblem Exodus .3

Score:
rated 2.77 / 5 stars
Views:
6,684 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Apr 13, 2007 | 8:33 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

WARNING: DO NOT WATCH OR VOTE IF YOU DISLIKE SPRITE MOVIES... OR ME! =)
I hope you enjoy this one a little more than the Second one - Boss Finally get's his hope crushed until a last Resort is in order...

Reviews


dr-boi-4-lifedr-boi-4-life

Rated 5 / 5 stars

awww man dude,

if shade dies imma give u a bad review, lol


Rocker713 responds:

Ahaha =] I'ma not spoil anything in a review because some people read reviews before watching a flash... ...me. Lol
Cheers =]


cybor13cybor13

Rated 4 / 5 stars

me im like ....

WTF IS GOING ON I WANNA KNOW WHATs HAPPENING NEXT!!! loll
everything is fine , the sound is very good , dont touch it!!! , just the music , or maybe my laptop speaker are broken , maybe ... k the music were fine .
the dialogue.... , cant you just put like , one line at the time , not all of them at once , and just put the image of the carathere whose talking. its gonna improve a lot, anyway , your the master of this flash , so do whatever you want . 4 out of 5 , im waiting for the next one , see ya around


Rocker713 responds:

=) Lol Thanks dude! Nah, The music quality on one or 2 songs was lower, your speakers are fine lol, I will take ur advice about the 1 line at a time thing, but i don't ave character PA's so I will not add a picture of them until later on. =) Thanks for the good score and helpful comment! =)


GloryhawkGloryhawk

Rated 3.5 / 5 stars

YAY

Im the person that saved your flash. I got that cool movie after voting... it was AWESOME! Still, nice flash


Rocker713 responds:

=) Thanks, and Congrats! *I guess* =) Lol, Thanks for the review!


Xcyper33Xcyper33

Rated 2 / 5 stars

Just because its custom doesn't mean its any good.

+Customs are always good
+original story
+pretty ok use of special effects

-Horrible camera work
-lack luster fight scene
-Animation very dull and still

Suggestions: You really need to make your characters have movement, because it seems like i'm watching a bunch of pictures. Make the fights more interesting, and add some emotion or atleast, voice overs to the characters. Make the movie longer aswell.

Over all 4/10 (2/5)


Rocker713 responds:

Lol You try working with a handfull of sprites, I created Cray so I could adjust what I wanted - But The others wern't mine So I had to live with it and do my best with almost non-animatable sprites, But thanks for the review anyway! =)


nico00dudenico00dude

Rated 1 / 5 stars

2e2

ok im sorry but that wasnt good. the music was ok but there was no sound, and im ok with sprites but those were horrible sprites if it werent for the name i would of thought they were DBZ sprites


Rocker713 responds:

Erm? No Sound? I had plenty of sounds in there mate - I think you should get your speakers checked. The spriting is only bad because of quantity given, For Ep.4 I have a brand new sprite Sheet, Thanks for the review but in future u need to back up your reviews. Everybody else heard sound mate :S