TooF 1300

Share Collapse

Author Comments

Part of the series: http://www.newgrounds.com/collection/toof
YouTube! https://www.youtube.com/channel/UCzUzDbrgdjd0U37FIndN4iw
Twitter! https://twitter.com/MoodPoosh
Facebook! https://www.facebook.com/MoodPoosh
Instagram! https://instagram.com/MoodPoosh

A new series of TooF...Kinda like TooF with an actual plot...

I likes to calls it "TooF 1300"...


He said "Barg rarg bargg barg"- that rocked

-Main Comment-
I used to think TooF was good, but I've recently been working in flash, learning the ropes and such. Now I realise how hard it is to animate, and I've tried to record stuff, but it comes out as crap. This takes a lot more time and effort than these hateful noobs could understand. Well done again Logo, TooF keeps getting better.
Lip-sync is great, it takes forever to make it look good. The symbols, although basic, are neat and well-animated - 10.
TooF is SO full of style, the animation is pretty damn sweet. The teeth look so good, and the music rocks - 10.
Great choice in music, the Offspring... decent choice. The vocals are really good, how do you manage to record it that cleanly? - 10.
Spectacular explosion, with teeth flying everywhere. That was good, especially the landing, ouch says it all - 7.
Play button, Replay button, Link to site, all good. you don't need any more interactivity in a flash movie - 3.
Always a laugh, and I personally love the whole TooF series. Your random style of obscene humour is a winner - 10.
TooF is hilarious every time, with great music from Korn and The Offspring, with great graphics, crystal-quality sound, side-splittingly funny scripts, and really worth watching - 10.

People find this review helpful!
MACception responds:

I've said it before and I'll say it again, awesome reviews like this...they're just hard to reply to because you pretty much say everything that needs to be said :P

Flash is difficult...though I don't push it to its utmost boundries, what I do does still take time, and I'm happy you notice. I do the best I can with what I'm given, and I'm glad every time someone likes it :D

Glad you did bro. Layyyyyyyyyt


Real nice job dude. Wicked funny with props for the misentupereted Beasty quote. TooF rulez and all that fuzzy junk.
Now down to biz. The artist is known now the excact song should be heard. Witch offspring izit?

MACception responds:

"Long Way Home"

I'll make sure to put that in the next animation.

Glad you liked it man :D

lulz funy dude


MACception responds:

Thanks :)


it was good, but maybe get more voice actors or whatever, cuz i didn't watch the credits so i dunno if you did all the voices, but all the characters sounded too similar...

MACception responds:

I understand where you're coming from, but I've got huge trust issues :) Go figure that the only other person who does a voice (TooField) is quitting at the place we work at together, and we live kinda far apart, so I dunno how much longer he can VA :(

nice going

it wasalright cuz the graphics werent all that great but the story line seemed like it was important. i also liked the characters like solid lol. keep it up

MACception responds:

Yeah, I've never been all that good with graphics :) I kinda just make do with what I got, and hopefully the storyline and jokes keep it interesting :)

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

3.79 / 5.00

Mar 7, 2007
12:00 AM EST
Comedy - Original

Plenty more like this here!