Play Hentai Heroes!

[KK] All Your Base

Score:
rated 1.67 / 5 stars
Views:
2,883 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Feb 14, 2007 | 6:39 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

lol happy valentines day ng!

Reviews


avaableavaable

Rated 1 / 5 stars

gay

and raperssythe we can see that you heped create the worst all your base prioridy your pathetic



JinxerzJinxerz

Rated 0 / 5 stars

Way to go!

Nice one reapersscythe for posting the only POSITIVE review in this entire bit, but then again of course it is YOUR animation... Really folks, quantity doesn't equal quality... stop churning out bullshiit and put some effort into your work... I'm marking this for blammage...



ReaperssytheReaperssythe

Rated 5 / 5 stars

HAHA

I laughed so hard at how you replaced the guys heads with cat heads, that looked hilarious! Lol, please come up with funny ideas like this in the future!



nemesis646nemesis646

Rated 0 / 5 stars

This autospawns!

This is not a good attempt AND more to the point this autospawns popups! This should be deleted.



Killer-Ninja-BunnyKiller-Ninja-Bunny

Rated 0 / 5 stars

i aggree with the last guy to review

you send me spam email, crap newgrounds with yor shit, and somehow, SOMEFUCKING WAY, you stay here. i would rate it negative, but it doesnt have that option. whats your biggest problem?...

well, its THE FACT YOU COPY OTHER GREAT ARTISTS STUFF AND MASH IT TOGETHER AND MAKE THEM AND YOU LOOK LIKE SHIT!

get a hint, MAYBE, WE DONT WANT YOUR MOTHERFUCKING SHIT YOU TRY TO PASS OFF AS "FLASH" ON NEWGROUNDS!

sheesh...


WackyKitty responds:

wtf now you are accusing me of spam email?? what is your problem?? well even though you are not making much sense, ever think about how much spam mail i get? i can get a lot of free condoms if i wanted to