00:00
00:00

Cool Webcam Efects v 1.0

Share Collapse

Author Comments

---BEFORE VOTE PLZ TRY IT---

well,

1) *you must have a webcam to play this game*

2) *if you want to have a lot of fun you have to improvise*

ok, try it and vote =D

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

why?

whats wrong with it? thanks for the constructive criticism, for one.

and then, its actually really cool, i just don't know what everyone is complaining about, its really interesting. is it just me or is everyone going with others say? although its somewhat a simple program, its nowhere near deserving of a 0 or even a 5. honestly, i think you should fully check the game out!

however, it could use some more options and such, kinda simple.

otherwise, good job! the others probably just decided to take one look at it, not check it out, and spit on it, then tell all their friends to spit on it too... kinda crude, eh?

WTF

pure shit

I'm sorry

This is a very useless piece of crap you got there. I'd have more fun craping in in toilet.

----- Summary -----

Hey,

Can you tell me how you made it into the main collections list ?..

I've been waiting to see my upload (http://www.newgrounds.com/portal/vie w/552713) in there for some time now :(

No words

Really?! No words. What a piece of crap and what a waste of time even checking this...

Credits & Info

Views
314,422
Faves:
19
Votes
75
Score
1.56 / 5.00

Uploaded
Feb 5, 2007
5:32 PM EST
Genre
Gadgets - Webcam