00:00
00:00

We're grateful to Daemonia94, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Omg Its Teh Emo Clock 1B

Share Collapse

Author Comments

Yeah... The second one (*mutters* omg the first one got through?!?!?).
No animals were harmed in the making of this video.

Dont watch more than about 30 secs of the white stripes vid at the end.. nothing happens :D

Reviews


...asshole...

emos are ppl too. its just that preps and other muthafuckas make em feel so empty and as if they can only escape through death. they dont give a shit bout anythingh else. ur ignorant like a preppy. its rare for a prep to submit on ng, but i just found 1


bobsmovie responds:

YOU either dont know what an emo is or I dont know what an emo is... but either way im not an assehole :D. Im not making fun of people who are depressed because of a tragedy or something, im making fun of people who have perfect lives and are happy being miserable. I hope that made sense... but seriously.. im english... i dont even no wot a prep is! Maybe English and American's have different definitions of wot emo's are ?


LOL!

I have to admit,it made me laugh but i know you could of done better lmfao.but still ITS EMO CLOCK so of course i love it xDD.


bobsmovie responds:

Omg Its Teh Emo Clock 1C will be 10 times more random... and better :D. Thats a promise :D. This one was a bit of a disapointment and im not realy proud of it


Yeah...

The White Stripes was cool, but the rest was pretty lame


bobsmovie responds:

Correction : "The White Stripes WERE cool"


Hmm...

That was really annoying. Try making making something GOOD.


bobsmovie responds:

Omg Its Teh Emo Clock 1C will lot be alot better. :D!


fuck

You know, I really wanted to blam this....but fuck. Whites Stripes kick ass.

-C66
2/5
(Good Luck)


bobsmovie responds:

Yes they do :D!

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
4,271
Votes
266
Score
2.40 / 5.00

Uploaded
Sep 20, 2006
1:51 PM EDT
Genre
More Movies