00:00
00:00
Become a supporter

Windows Collab

Share Collapse

Author Comments

A collab about windows, pritty much explains it.
Watch all, then make your vote.

So, enjoy.
<3

Reviews


huh??????

soooooooo funny, but how can windows delete itself???


Little-Rena responds:

c:\windows\ format c:


lol

How can the run error explode? It's like something I never heard of.


Little-Rena responds:

By being a windows error!!


ahhh!! i cant stop LOLOLOLING

llolollolololollololololo why was the background is a butt of a woman??


People find this review helpful!
Little-Rena responds:

Don't ask me, wasn't my part ;)


hillarious

I wet myself laughing


Little-Rena responds:

Too much info!!


Awsome!

Lots of pop-ups there. 20/20 cheers!
Its funny when the icons fall on the task bar.
Best thing ever. I saw the ass there. Haha. Its funny.

BOOOOOOOOM!!


People find this review helpful!
Little-Rena responds:

lol, yeah.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
122,990
Votes
1,456
Score
3.42 / 5.00

Uploaded
Sep 12, 2006
11:07 AM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags