Be a Supporter!

Another Act of Violence

Score:
rated 2.79 / 5 stars
Views:
1,425 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Aug 16, 2006 | 12:15 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

I am 100% aware at how dumb and crappy this is.. i made it in like an hour in the middle of the night.. its NOT my first flash.. but it is my first submission.. and i WILL respond to EVERY SINGLE REVIEW! yes.. when the time for reviews come.. all 5...

Reviews


ozoneeozonee

Rated 5 / 5 stars

oh ok then

you can do it then thats good



CragiteCragite

Rated 1.5 / 5 stars

Hmm...

I saw your review of "Mario bob-omb battle 2" and you said it was too long, now I gotta say it wasn't long at all, in fact it was a bit short, and now I find out that your film is TINY! Man, no wonder you said it was long, it's huge compared to yours! But seeing as it was tour first and ONLY animation I gotta say it's alright. But next time put some more stuff in there, still good first attempt.


0Bucket0 responds:

maybe it only seemed long in my mind cuz i thought it was really boring.. like ive watch way longer.. they were just.. interesting..and.. stuff.. like.. the silent hill 2 thing.. NOW THAT IS A GOOD FLASH.. infact.. stop reading this RIGHT NOW! and go watch it! NOW! (if ur a dumb n00b go to the search and type silent hill 2... dumb n00bs) STOP READING THIS... NOW... oh by the way... i hate you "Cragite" i dont know why.. not cuza ur review.. i just ... do.. weird..


FotofeniXFotofeniX

Rated 5 / 5 stars

Um.. Yeah

Chris, Im not sure whats going on in your head.. but GJ, and the picture is kool, your right.. lol


0Bucket0 responds:

GJ? is that like GI, or GI JOE? wish i had a GI Joe! that would be SO AWESOME, i would play with him everyday.. and make crappy stop motion with with.. and OMG! it would be so FUN!


AidoniusAidonius

Rated 5 / 5 stars

Hooray!

You're the saviour! You are one of a number of people who have helped keep this entry in the Portal!

Your experience points have been deposited already today. Thanks for doing the overtime!

Oh yeah, go me!


0Bucket0 responds:

um.. no offence.. but.. ur.. dumb..


aBrightDarkaBrightDark

Rated 4.5 / 5 stars

It was delicious.

The cake I just ate was, really. You should have had some.
I really liked this lol, it was hilarious!
Keep it up, NOW!...
Viagra.
<3
Characters remaining: 3,930


0Bucket0 responds:

OMG!