00:00
00:00
Become a supporter

Doom - Inferno

Share Collapse

Author Comments

Hi everyone. After two months of work (on and off) I give you the final chapter of my Doom series. It turned out great and I hopeb everyone likes it. Sorry about the filesize but I used alot of music, sounds, and background images. I compressed them as much as I could but it still was big. Anyways I hope fans of the series think of this as the best one. Leave a comment and be sure to go to my website www.freewebs.com/ldanimat ions and leave a comment :) P.S. I am also wanting a Doom collection made so if you say you agree in your review that would be great!

Reviews


HAha loved it!

That scene when the the fat lard demon and the marine are glaring at eachother was insanly comical, keep up the good work. Some people don't appreciate how hard and frustrating it is to make these things, awesome job.


LilDwarf responds:

lol thanks it's actually harder to work with Doom sprites than with, say, mario sprites :)) Thanks for the support


do you know that im a fan of Doom since i was a

child??:)
i love doom,thaz all.
you done your work very well and this is a nice tribute for the most famous saga of videogame world...the first....:P


LilDwarf responds:

Thanks a lot :D :D I just wish Tom would make a Doom collection now >_>


You Rule Dude!

your series is awesome! i hope your colab goes well
i liked the ending too lol


LilDwarf responds:

Thanks! I gotta work on my parts lol I'm sooooooooo late :P
I liked the ending, too ;)


sweet

that was awesome but i noticed the picture and i thought that was going to be in part of the movie but nice job and keep it up


LilDwarf responds:

It aws part of the movie :) It's in the FPS scene. Thanks for enjoying it, buddy!


ha ha ha ha wow

yeah i laugh because i used to play the shit out of this game. and still do to this day. hey please can i make a request for doom 2 hell on earth. that would rock the hardest.

keep the doom alive man ha ha ha lol


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
109,713
Votes
1,420
Score
3.96 / 5.00

Uploaded
Jul 28, 2006
5:21 PM EDT
Genre
Action
Tags