00:00
00:00
Become a supporter

DBZ in a Nutshell

Share Collapse

Author Comments

Author's original comments:

DBZ In a Nutshell audio by Egoraptor

All DBZ episodes summed up into one. The grafix simulate true Amine Style! LOL

This movie was reported to cheat its way to #1, but NG crew were hasty in a decision, due to my past, ehem, uh, record, but it's pretty much cleared up that the person responsible was not me, and i hope you dont vote 0 every day till this gets blammed

Reviews


back in 2001

i was 12 and hole-lee shit son this blew my mind, so fucking funy. And some how i only just found out today that Egoraptor did the audio!? jesus christ...


People find this review helpful!

Still the best

This never gets old. It's still so funny and true. I'm a huge fan of DBZ myself, and this is just awesome. I was wondering why the score was so low, but then I read your author comments. It seems kinda sad. Why don't you credit Egoraptor with the audio? It'd make more sense.



WTF

this is so god damn fast



freaking genius!

love it check out our dbz parody's please

usersname: dylanvdw and lloydvdw



SUPER LOL

gohans sound like ants sound LOLOLOL


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
2,233,198
Votes
88,862
Score
3.82 / 5.00

Uploaded
Sep 15, 2001
3:04 PM EDT
Genre
Comedy - Parody
  • Daily Feature September 16, 2001