00:00
00:00

Check out Daemonia94, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

LL- i'm a lock!

Share Collapse

Author Comments

oh damn, just realised i broke a rule. i replaced this movie with something completely irelevant to the original. so i'll remake the old movie that was here when i get a chance to.

Reviews


haha..

i liked it a lot.


Tails-Lock responds:

...What? This is a waste of time and is total rubbish. It's a placeholder Flash right now, as I have yet to replace it with anything half decent.


........Huh?

You're Weird But Still A Cool Lock dude..


People find this review helpful!
Tails-Lock responds:

uh, thanks, i guess.


Hmm...

LL+Klonoa's head+Falling+Running in the 90's=Wtf? Still awesome though.


People find this review helpful!
Tails-Lock responds:

Oh god I can't beleive I am so many years late to replacing this movie. I am also horribly late to replying to your review. Where the heck does time go?!


errr...

Flashy. Flashy, but kinda weird. And good music.


People find this review helpful!
Tails-Lock responds:

Thanks. This was really just a flash test. I seriously need to replace my current movies with proper ones.


Dont tell any one I am in school right now XD

Yah I will do my best to put in a good word for you to be un banned


Tails-Lock responds:

wow! thanks a lot! =D

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
6,736
Votes
978
Score
3.77 / 5.00

Uploaded
May 26, 2006
7:49 AM EDT
Genre
More Movies