00:00
00:00

Big up to TenodiBoris, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Ugly Katamari

Share Collapse

Author Comments

This isn't a movie, sorry. It's just a repetitive animation. And yes, I do laugh everytime someone finds it annoying and hates me for it. Haha. HA.

This is like the ugliest Katamari ever, and the ugliest music to go with it. Based on 'Katamari Damacy' on PS2

Really, there's nothing else. It just ROLLS.
If yer wondering what the hideous pink thing is, it's name is HAPPY DOOM HEAD JOY...
http://www.jonnycomics.c
om/hdhj_face.htm
http://www.jonnycomics.c
om/click_my_box.htm

OMG this made front page? You guys suck XD tHis doesn't deserve it, I didn't make it for NG anyway.

Reviews


And now for something I REALLY like. ;-)

Well, it ain't gonna make anyone say, "Anima-who Vs. Anima-what?", but I liked the cut of this one's jib. Music and art was slightly remeniscient of the old Bullwinkle/Jay Ward cartoons. If Katamari was gonna be in a Fractured Fairy Tail, it'd probably look and sound something like that.

Worthy of a chuckle, thanks for sharing.



lol

This rox



It was so ugly

you have right.It's a VERY ripetitive animation.The graphics was mediocre and the sound...bah.It could be better.Sorry,but I don't like this.
That's all.


People find this review helpful!

Heh...

I think that it definatly (sp?) lacked, but I love the way you portrayed Prince. Respond, plz?



crappy

that was pretty crappy. i mean really, all of that humming just made it worse. i think i'd kill myself if i had to listen to that for too long...


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
107,175
Votes
3,502
Score
2.51 / 5.00

Uploaded
May 16, 2006
3:29 AM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags