00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

The Hole'Reilly Factor

Share Collapse

Author Comments

Episode 3 of the Deep Fried series! Beepo and Squints' game of Halo is interrupted by Roadkill so that they may enjoy some "must see TV"...a shit-flinging rant by Bill Hole'Reilly!

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Good :D

This was good but the crap coming out of his mouth was pretty sick :P 9/10

lol

fuquin' great! i loved how his mouth was an asswhole that sh!t when he talked lolol

And I'm gonna GO AFTER THEM!

I liked this movie. The comic book style of the movie was a nice touch too. Was Reilly's rant taken from his TV show or his radio show? It sounded like it came from the radio.

Haha Nice one!

That was great I loved you graphics,very good job

YESS!!! HHAHAH

that was friggen awsome, screw that asshole

i only hope that before i die i can take a shit on bill o'rileys face while hes sleeping

Credits & Info

Views
26,547
Faves:
25
Votes
58
Score
3.94 / 5.00

Uploaded
Apr 3, 2006
10:36 AM EDT

Plenty more like this here!