Be a Supporter!

SM3: Esc. from El Barrio

Score:
rated 1.99 / 5 stars
Views:
3,059 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 24, 2006 | 1:41 AM EST

If you liked this, check these out!


  • Time for Tubbies
    Time for Tubbies by JeremyLokken
    • Movie
    • Rated M
    • 32,978 Views
  • Hate
    Hate by bigandclever
    • Movie
    • Rated M
    • 282,362 Views
  • Scrotum 1
    Scrotum 1 by Brian-Beaton
    • Movie
    • Rated M
    • 999,040 Views
  • Fun With Guns
    Fun With Guns by Brian-Beaton
    • Movie
    • Rated M
    • 41,247 Views
  • AEvil
    AEvil by Larz
    • Game
    • Rated T
    • 946,370 Views
  • Y2Kraze
    Y2Kraze by HalfQuakeSix
    • Movie
    • Rated M
    • 13,996 Views

Author Comments

Squiggles and Scribbles try to escape from El Barrio... or do they?? bum bum bum

(phf copyright to adult swim, and etc...)

Reviews


Infernus136Infernus136

Rated 0 / 5 stars

what the crap

The only thing I liked about this flash is the parts you didn't do and even those parts were to small and were crap. Don't rip off other peoples stuff and if you do, at least pick something good. I mean perfect hair forever sucks. At least have the damn monkeys make fun of it In mystery science theater 3000 type episode.


DrakeNavarone responds:

well, you gotta look at it like this:

If they're sitting there making fun of it, then they probably don't like it, and if they don't like it, then they'd probably stop watching it, and if they stopped watching it, then they'd probably go do something else, and if they went to do something else, i'd have to animate them doing something else.....


gunther307gunther307

Rated 0.5 / 5 stars

weak

You wasted five minutes of my life....I want em' back.

The animation was okay, but the theme of the story was just plain lacking.


DrakeNavarone responds:

I wasted about as much time making this flash...


Mariopop87Mariopop87

Rated 1 / 5 stars

WTF is that

What the hell was that? its so stupid and retarded


DrakeNavarone responds:

even i think it's stupid and retarted, but that didn't stop me from submitting it


AnarchyPowerAnarchyPower

Rated 0 / 5 stars

i have to agree.

I have to agree with "pzoxic" dude wtf is your problen did you eat lead based paint when you were a baby. I mean god damn my 7 year old nephew could prolly do better, in his sleep shit bro.


DrakeNavarone responds:

actually, it was lead based lead... but that's beside the point. I'm glad your 7 year old nephew can do a better job... actually i'd hope so, since this was far from good, i'll admit...

but what about you? could you do any better, huh?

" Flash by AnarchyPower:
- none - "

i wonder.....


badseed2badseed2

Rated 0 / 5 stars

blam!!

-bs


DrakeNavarone responds:

only typing two words defeats the purpose of typing a review... this was more pointless than this animation...