00:00
00:00

Thank you CometRacer007 for supporting NG!

We're 13 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Crash and pain 2

Share Collapse

Author Comments

Crash And Pain 2. a stick short. It was supposed to be in a project calld Ultimate stick shorts. But here it is ^^

Reviews


((( KINDA LIKE A COMIC )))

~~REVIEW~~
This was sorta short but still entertaining i was impressed, the sticks well they have to do i supose, but nice effects and decent action, could use more story and more action...

~~THINGS TO IMPROVE ON~~
Make a story with the same theme, and more design into a character...

~~OVERALL~~
A fun action stick flash with a bit of a comic style to it...

~X~


Muskelchock responds:

Well thx. Story may come but i dont have so much plans to make a sequel to this. The Comicstyle is from batman you now the old series. Check out my other flashes such The hammerthrow series


OK stuff

what can I say?

Its all there- sound, music, backgrounds etc. but its just stickmen fighting again with no real story.

What does 'ownage' mean?

Looking forward to H7
Best wishes,
IceDragon64


Muskelchock responds:

Yeah i know. I am looking forward to H7 to


background needs alot of work

but the omfg ownage part was pretty funny. i liked the music. blood would be a good touch and the 3rd one would be awesome with guns. just a suggestion. 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Muskelchock responds:

it took me 4 days to do it. ^^ Yes the third one gonna have much weapons and blood^^ And i just playing with flash when i doing sticks^^


Cool

ok the music is from Xplicit. and hes my friends so i had to give you a good score. the flash kinda did suck but the music ketp me watching cause i love that song



........ lol?

Short, and really wierd....

I loved the asteroid XD XD XD~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111ONEoneoneoneoneoneon
eoneoneoneone


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
2,190
Votes
264
Score
2.00 / 5.00

Uploaded
Sep 15, 2005
2:57 PM EDT
Genre
More Movies